sobota, 17 marca 2012

Sobota.

Weszłam i zauważyłam że Kamila już dziś odwiedziła naszego bloga,
 i to dokładnie przed chwilą. 
Więc jeżeli chcecie poczytać co dziś robiłyśmy to notka niżej.
Po wyjściu od Kamili, zeszłam na dół i czekałam na mamę,
po jej przyjeździe wsiadłam w auto.
Pojechaliśmy na myjnie i tak około 30min. czekania. ( była duuuża kolejka.)
Gdy znalazłam się w domu nadal była piękna pogoda  postanowiłam 
przejść się z psem, w naszym mieście było dziś tak gorąco że nawet
nie brałam bluzy, po prostu wyszłam z domu w bluzce.
Mam dużego psa, więc przyszłam strasznie zmęczona, musiałam go trzymać 
gdy mijałam inne psy bo strasznie mnie ciągła. 
Jak byłam znów w domu włączyłam kompa, 
weszłam na Facebook`a, posłuchałam muzyki, i napisałam tą notkę. 
Rozpisuje się bo nie wiem czy będe na blogu jutro, ( nauka )
 wrr, coś okropnego i to na biologię.
dobrze że dziś mam luz, oglądnę sobie X FACTOR.
ajajaj, cześć. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz